Winterbanden kopen! Ik zou het snel regelen.

Nieuws over winterbanden!! Ze zijn bijna op!!

Ik krijg nu steeds meer te horen van vrienden en collegs's dat het krijgen van winterbanden een probleem is (of gaat worden). Zelf heb ik inmiddels deze mensen ook geinformeerd en aangespoord om alvast winterbanden te regelen indien ze toe zijn aan nieuwe winterbanden of ze de winterbanden moeten vervangen.
Garagehouders beginnen ook al over de beschikbaarheid van de winterbanden te mopperen. Veel winterbanden die we voor klanten moeten bestellen zijn er (nog)niet. Wanneer de winterbanden wel komen durven de leveranciers ook niet te zeggen.
Dit beeld, van de beschikbaarheid van de winterbanden, is dus veranderd na een week. Toen schreef ik nog, na mijn klein marktonderzoekje, dat er nog wel winterbanden waren. Nu dus bijna niet meer!

Mijn advies is dus: Regel zo snel mogelijk uw winterbanden!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten