Vredestein campagne: Strooizout is op, winterbanden niet!


Zoals het er nu naar uitziet gaat het de komende dagen weer kouder worden en de winter is consequent dit jaar: het gaat weer sneeuwen. Camiel Eurlings heeft besloten niet meer strooizout aan lokale gemeenten toe te kennen. Allemaal koren op de molen van de Vredestein campagne “Strooizout is op!”. Die slogan wordt de komende dagen crossmediaal het land in geslingerd: doelstelling is natuurlijk om meer winterbanden van Vredestein te verkopen en het merk onder de aandacht te brengen. Benieuwd waar de actie de komende dagen gaan tegen komen.

Bandi Vaczi, Manager Marketing Communicatie:
“Helaas is er nog veel te weinig aandacht voor het belang en positieve eigenschappen van winterbanden. Vanwege het lage interesse karakter van banden, is het voor ons een hele uitdaging om consumenten erop te wijzen. Dat is dan ook de reden dat wij de actualiteit gebruiken om het belang nogmaals onder de aandacht te brengen. Het is absoluut niet bedoelt als een sneer naar de overheid, want zo een lange en intensieve winter had niemand kunnen verwachten. Sterker nog, ook de bandenindustrie heeft moeite om aan de vraag te voldoen en zijn wij dan ook erg gelukkig met onze flexibele productieapparaat. Wij hopen dat onze realtime Marketing aanpak bijdraagt aan het winterbanden-bewustzijn en dat het de hoeveelheid ongevallen, zoals de afgelopen weken, sterk doet verminderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten