Winterbanden kopen? Kijk eens op setwinterbanden.nl

Op zoek naar winterbanden met stalen velgen? Kijk eens op setwinterbanden.nl



Winterbanden met stalen velgen.

Voor mijn nieuwe auto was ik op zoek naar een nieuwe set winterbanden. Voor mij is een set winterbanden met stalen velgen meer dan voldoende. De lichtmetalen velgen zijn voor mij niet weggelegd in de winter. Hier in de stad zijn ze binnen binnen de kortste keren weer beschadigd. Daarbij komt ook nog eens dat ik regelmatig van auto wissel. Enfin, bij mij zoekttocht op internet naar een setje winterbanden inclusief stalen velgen kwam ik op een, naar mijn idee, nieuwe website uit: setwinterbanden.nl

Setwinterbanden.nl

De website setwinterbanden.nl is heel gebruiksvriendelijk ingericht. Ja kan op 2 manieren een winterbanden set uitzoeken. Bovenin bevind zich een zoekbalk waar men hun auto kan selecteren en op de pagina zelf kan men aan de hand van het automerk logo van hun auto zoeken naar de beschikbare winterbanden sets.
Het handige van deze website vond ik dat je direct de prijzen ziet van een complete winterbandenset. De winterbanden set bestaat 4 stalen velgen met 4 winterbanden door mijzelf geselecteerd (Continental TS850) compleet gemonteerd en gebalanceerd GRATIS bij mij thuis afgeleverd. 
Ik was voor mijn Golf 6 benodigd een winterbanden set in de maat 195/65/15. Ik heb gekozen voor Continental TS850 winterbanden (deze zijn het beste volgens de winterbanden testen). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten